Incipit: | ------ |
Manuskript: | ------ |
Autorschaft: | echt |
Verfügbarkeit: | kritisch ediert |
Entstehungszeit: | 1230-1235 |
Daten zur Entstehung: |
Datierung: Glorieux, 1935. |
Einzelbemerkungen: |
Ed.: Guerric of Saint-Quentin: Quaestiones de quolibet, hrsg. v. W. H. Principe/J. Black, Einl. v. J.-P. Torrell, Toronto 2002 [PIMS, Studies and Texts 143].
Autorschaft:nach Glorieux "probable";nach Torrell, Toronto 2002, der sich wiederum auf Henquinet (Les écrit, p. 403-409) stützt, sicher echt.
Glorieux hat teilweise andere Reihenfolge der Quodlibeta.
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Stichwörter: | ------ |
Benutzte Literatur zu diesem Werk: |
- Glorieux, P., La littérature quodlibétique II, 1935, 107.
- Torrell, J.-P.: "Guerric de Saint-Quentin et ses Quodlibets. Introduction historique et théologique", in: Guerric of Saint-Quentin: Quaestiones de quolibet, hrsg. v. W. H. Principe/J. Black, Einl. v. J.-P. Torrell, Toronto 2002 [PIMS, Studies and Texts 143].
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Enthaltene Werke: |
| ++ | Quodlibet 1 Incipit: Quaesita sunt in hac quaestione de quolibet quattuor ...; |
| ++ | Quodlibet 2 Incipit: In hac disputatione de quolibet octo sunt quaesita ...; |
| ++ | Quodlibet 3 Incipit: Quaesita sunt sex in hac quaestione de quolibet ...; |
| ++ | Quodlibet 4 Incipit: In hac quaestione de quolibet quaedam quaesita sunt ...; |
| ++ | Quodlibet 5 Incipit: (A): In hac quaestione de quolibet quaesita sunt <primo> de Christo ..., (B): In hac quaestione de quolibet quaesita sunt octo: primo, quaeritur circa Christum ...; |
| ++ | Quodlibet 6 Incipit: (A): Quaesitum est primo utrum beatitudo corporis est pars beatitudinis ..., (B): Quaesita sunt duodecim ...; |
| ++ | Quodlibet 7 Incipit: (A): In hac quaestione de quolibet quaesita sunt septem ..., (B): Quaesitum est primo utrum Filius Dei esset incarnatus si non peccasset homo ...; |
| ++ | Quodlibet 8 Incipit: (A): In hac disputatione quaesitum est de quolibet: primo, si praedestinatus potest damnari ..., (B): Primo quaeritur utrum praedestinatus possit damnari ...; |
| ++ | Quodlibet 9 Incipit: Quaerebantur quaedam circa Deum, quaedam circa angelum, quaedam circa hominem ...; |
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